Gymnastik er en fællesbetegnelse for mange forskelligartede discipliner. Rytmisk gymnastik, ropeskipping, spring, trampolin, øvelser på gulv og bom er blot nogle af de områder, man kan give sig i kast med i gymnastikundervisningen. Nuværende niveau spiller ingen rolle, for vi kan inkludere alle i timerne, så nybegyndere og øvede alle får noget ud af timerne.
Udover at være god træning, er gymnastik en opvisningssport. Derfor gør vi meget ud af at deltage ved flere arrangementer i løbet af skoleåret, hvor vi viser de tillærte færdigheder inden for spring og rytmik frem for et engageret publikum. Opvisningerne ligger i foråret, så der er masser af træning mellem skolestart og de første opvisninger, så alle kan være med.