I videoværkstedet bliver dine idéer omsat til sjove, inspirerende, og fortællende levende billeder. Vi tager hele turen fra idéudvikling, over planlægning til færdigt produkt. Vi kan lave reklamer, sketchshow/comedy, musikvideoer, kortfilm i alle genrer. Kort sagt: alt det, du kender fra fjernsynet og internettet og har en god idé til. Vi kommer også omkring mere utraditionelle metoder, hvor vi optager film med action-cam (hjelmkamera), når vi er på årets skitur, eller laver spændende optagelser fra luften med en gyrocopter, du kan styre med din smartphone.
Desuden filmer vi årets teaterstykke, forårsstævneopvisningen og turen til Sverige. Vi planlægger, filmer, spiller selv rollerne, redigerer og præsenterer vores arbejde for de andre på efterskolen.
Hele årets produktion lægges på DVD, så du kan få et godt minde om året på efterskolen.